Monday 11 April 2011

Home » , » Awas Perempuan Bertudung, Kamu Dalam Bahaya!! | tokesah.com

Awas Perempuan Bertudung, Kamu Dalam Bahaya!! | tokesah.com

Assalamualaikum wbr..

Selamat malam buat semua cucu2 Tok Esah, semoga kalian semua sihat sejahtera di bawah Rahmat Allah SWT. Alhamdulillah, syukur kehadrat Illahi kerna dengan limpah serta kurnianya dapat lagi kita diberi peluang untuk bernafas tika ini. Marilah kita sama2 panjatkan syukur dan tak lupa juga selawat dan salam ke atas nabi junjungan kita, Nabi Muhammad SAW. Semoga kita mendapat syafaat baginda akhirat nanti.

Cucu2 sekalian…

Dengar sini tok esah nak pesan. Oleh kerana tok ni orang Islam, seorang insan yang mempunyai tanggungjawab atas agama Islam itu sendiri dan ingatlah bahawasanya kita semua ini dipertanggungjawab di akhirat nanti. Tok nak pesan ni atas dasar Islam. Tok tak nak nanti di akhirat, tok akan ditanya tentang amanah yang dipergalaskan ini. Kalau korang nak dengar, alhamdulillah. Kalau korang tak nak dengar, Nauzubillah. Tugas tok hanya untuk menasihati kalian agar lebih baik, agar tidak dipermainkan oleh anasir luar.

Cu, tok ni hanya seorang insan biasa. Diri tok pun tidak sempurna kalau nak dibandingkan dengan diri korang yang mana mungkin lebih baik tapi kali ini. Tok nak korang dengar pula nasihat tok ni. Boleh kan cu?

Okeh cu, tok nak nasihatkan kepada semua wanita2, perempuan2, muslimah2 dan awek2 di luar sana agar menutup aurat dengan sempurna. Menutup aurat dengan sempurna bukan sekadar pakai tudung tapi berlengan pendek. Bukan sekadar memakai pakaian menutup tubuh badan tapi ketat. Pleaselah cucu2 sekalian. Sebelum korang baca entry ini sampai habis, tok nak korang lapangkan minda, lapangkan hati, tok bukan nak menghina, apatah lagi mengutuk kalian tapi tok bagi nasihat ni agar kalian patuhi kerna tok sayang akan kalian semua.

entry selanjutnya di : http://www.tokesah.com/2011/04/wahai-perempuan-hati-hati-dengan-gambar-mu/

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...